پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت سیرزبا رویکرد پیش بینی محیط و تحلیل رفتار مصرف کنندگان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
محصول تان را ارزان و در دسترس خریدار قرار دهید
ریچارد سیرز در سال ۱۸۹۳ مجموعه فروشگاه های زنجیره ای سیرز را تأسیس کرد. سیرز تا سال ۱۹۸۹ در عرصه خرده فروشی در آمریکا بی رقیب بود تا اینکه وال مارت جایگاه این برند را تصاحب کرد. ماجرای تأسیس برند سیرز برای بسیاری از کارآفرینان جوان تجربه مناسبی است. بر همین اساس در ادامه به بررسی مختصر ایده سیرز خواهیم پرداخت.
در این نوشتارمدیریت استراتژیک در شرکت هولدینگ سیرز با 167 اسلاید پاورپوینت تخصصی و قابل ویرایش تدوین شده است که در استای تدوین پاورپوینت با رویکرد خلاصه پژوهشی مد نظ بوده و امید است مورد استفاده سروران ارجمند اعم از :اساتید محترم دانشگاه- دانشجویان ارجمند-مدیران محترم کسب کارها –مشاوران گرامی بازاریابی و فروش قرار گیرد.
با سپاس
دکتر محرم غفاری Dr_Ghaffari

در سال ۱۸۹۱ اعتراض گسترده کشاورزان و نارضایتی آنها از عدم رسیدگی مناسب به شکایات شان وضعیت ناگواری را در آمریکا به وجود آورده بود. مشکل اصلی را سهم بالای فروشگاه ها از فروش تولیدات کشاورزان تشکیل می داد. بر همین اساس کشاورزان اعتراضاتی را شکل داده و در برابر سودجویی واسطه ها مقاومت کردند.
شاید از عجایب دنیای کسب وکار باشد که یک فرد شاغل در زمینه راه آهن ایده ای برای بهبود شرایط بحرانی کشاورزان ارائه دهد. ریچارد سابقه فعالیت در راه آهن و شرکت ساعت سازی آلوا روباک را داشته است. وی به خوبی مشکل کشاورزان را درک کرده و ایده جالبی را با بهره گیری از همکاری آنها عملی ساخت.
بر این اساس سیرز محصولات کشاورزان را با حذف واسطه ها به طور مستقیم خریداری کرده و محصولات دیگری از قبیل ساعت، جواهرات، کفش، مبلمان، ابزارهای موسیقی، زین اسب، امکانات آتش نشانی، دوچرخه و بسیاری از کالاهای محبوب دیگر را در یک فهرست جمع آوری کرد. این دفترچه بالغ بر ۵۳۲ صفحه کالا را در خود جای داده بود. بعد از این مرحله، سیرز اقدام به ارسال ۵میلیون برگه آگهی به غرب شیکاگو کرد. همچنین بزرگ ترین مرکز خرید آمریکا را نیز بنیان گذاری کرده و محصولات معرفی شده در فهرست ۵۳۲ صفحه ای را در آن به فروش گذاشت.
پس از تأسیس فروشگاه، سیرز تصمیم به ابداع نوع جدیدی از تبلیغات بازاریابی گرفت. بر این اساس وی از مشتریان ساکنان منطقه آیووا خواست فهرست محصولات فروشگاه را بین دوستان خود توزیع کنند. در ازای هر فهرستی که از سوی آن افراد توزیع می شد، شرکت یک محصول رایگان به فرد توزیع کننده اهدا می کرد. با این حال خلاقیت ریچارد به اینجا ختم نشد. به منظور بهره مندی از بازار سایر شهرها، فروشگاه سیرز اقدام به راه اندازی سیستم خرید از راه دور کرد. بر این اساس مشتریان براساس فهرست شرکت، کد محصول را از طریق پست برای فروشگاه ارسال کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول موردنظر از طریق پست برای آنها ارسال می شد.

فهرست:
معرفی
درس‌هایی کاربردی از عملکرد برندهای جهانی –سیرز؛وابستگی منفعت مشتریان و کارمندان
تغییرات در رهبری سازمان با رویکرد فروش درونی برند در شرکت سیرز
محصول تان را ارزان و در دسترس خریدار قرار دهید
تبلیغات بازاریابی سیرز
شکایت خریداران از سیرز
رمز موفقیت سیرز در درک مشکلات کشاورزان،
چرا استراتژی بازاریابی دیجیتال سیرز شکست خورد؟
شکست سیرز در ایجاد یک نام تجاری مرتبط
زنجیره کارمند-مشتری-سود در سیرز
بازسازی شرکت پیرامون مشتریان
درک عناصر اساسی مدل کارمند-مشتری-سود دشوار نیست.
سیرز در داشتن درک واقع بینانه از نحوه تفکر و رفتار کارمندان و مشتریان بسیار نادر است.
درس‌هایی که از اشتباه‌های کسب و کار «سیرز» می‌آموزیم
Sears Holdings Corporation PESTEL & Environment Analysisتحلیل محیط و آنالیز پستل در شرکت سیرز
رویکرد مدیریت پاداش
جبران خسارت
عملکرد و شناخت
توسعه و فرصت های شغلی
Ansoff Matrix Of Sears Holdingsماتریس آنسوف در هولدینگ سیرز
ماتریس SWOT در هولدینگ سیرز
تجزیه و تحلیل پیشرفته SWOT / ماتریس SWOT
(5 سی مارکتینگ)تجزیه و تحلیل بازاریابی سیرز هلدینگ 5C
مدل 7اس مکنزی در شرکت سیرز
استراتژی اقیانوس آبی Sears Hometown And Outlet Stores Inc
تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش Sears Hometown And Outlet Stores Inc


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1940 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 168

حجم فایل:4,041 کیلوبایت

 قیمت: 380,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    168اسلاید