استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریت در شرکت کداک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
مقدمه
دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با برند کداک مورد بررسی قرار گرفته است .برندی که بیش از یک قرن یکه تاز دنیای عکس و فیلم بوده است. ولیکن به دلیل توجه توجه به تغییرات در بازار و ذائقه مشتریان و مهم تر این که به دلیل عدم تحلیل و آنالیزرقیب هوشمند خویش درکمتر از یک دهه مجبور به واگذاری سهم بازار به رقیب گشته و اعلام ورشکستگی نماید.
نویسنده با نگاه تحلیلی سعی برآن داشته که عوامل و مدل های تحلیل کسب وکار و اطلاعات کاملی از هر عامل و مدل را دراین مطالعه موردی و به صورت تحلیل کامل مورد بررسی قرار دهد و امید که مورد توجه و استفاده سروران ارجمند از هر صنفی و صنعت و یا قشری قرار گیرد اعم از :
-بازاریابان و مدیران محترم کسب وکارها
-مشاوران محترم بازاریابی و فروش
-اساتید ارجمند ودانشجویان گرامی
-بازارکنان بخش خصوصی و دولتی
-وسایز عزیزانی که به بازاریابی و مدیریت علاقمند هستند.
مدل هایی که در این فایل مورد تحلیل و بررسی ویژه قرار گرفته اند.
1-ماتریس تحلیل SWOT
2- ماتریس آنسوف
3-آمیخته بازاریابی
4- مارتیس PESTEL
5-مدل بازاریابی 5C MARKETING
6-ماتریس BCG
7-مدل 7اس مکنزی

داستان برند: کداک، پیش‌گام دنیای عکاسی و نماد شکست در برابر تحول دیجیتال
کداک نامی بزرگ در دنیای عکاسی محسوب می‌شود که نوآوری‌های متعددی را به این صنعت معرفی کرد، اما درنهایت، مغلوب انقلاب دیجیتال شد.
تبلیغات
کداک (با نام کامل Eastern Kodak Company) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه‌ی عکاسی است. این شرکت قدیمی پایه‌های خود را در سرزمین عکاسی بنا کرد و زمانی بزرگ‌ترین برند آن حوزه بود. مرکز مدیریتی کداک در راچستر نیویورک قرار دارد و مرکز اجرایی آن، در نیوجرسی واقع شده است.
کداک، امروز بیشتر با شکست در دنیای عکاسی و عقب ماندن از انقلاب دیجیتال شناخته می‌شود. درحالی‌که شرکت آمریکایی با وجود رخدادهای پیشین، هنوز در بسیاری از حوزه‌های فناوری فعالیت دارد. مواردی همچون خدمات حرفه‌ای برای کسب‌وکارها، انواع خدمات چاپ و ارتباطات گرافیکی، امروز توسط کداک عرضه می‌شوند. بخش‌های اصلی کسب‌وکار کنونی کداک، چاپ، خدمانت Inkjet مخصوص مسب‌وکارها، پرینت سه‌بعدی و بسته‌بندی مایکرو، نرم‌افزار و راهکارهای سازمانی و بخش محصولات مصرف‌کننده‌ها و فیلم است. شاید شاخص‌ترین محصول کنونی کداک و بخش معروف آن را بتوان فیلم‌های عکاسی نامید.

فهرست:
معرفی
تاریخچه اجمالی شرکت کداک
بررسی شیوه های مدیریتی کمپانی کُداک
استراتژی بازاریابی تهاجمی چیست؟
چه کسانی از بازاریابی تهاجمی استفاده می کنند؟
دفاع از سهم بازار
حفاظت از سهم بازار
خط مشی دفاعی
خداحافظی در اوج!
کشتی به گل نشسته!
اتفاقات پی درپی
تیر خلاص!
بازاریابی تهاجمی Kodak برای دفاع از سهم بازار خود
چگونه غول یک صنعت به ورشکستگی می‌رسد
طرح تجاری کداک
انکار کداک از حقیقت
فرصت هایی که به تهدید تبدیل شدند
نادیده گرفتن بازخورد رسانه هاوازدست دادن زمان
خطای استراتژیک در تحلیل روندهای بازار چه بر سر کداک آورد؟
4 نشانه استراتژی های بازاریابی محتوایی تاریخ انقضا گذشته-مطالعه موردی ورشکستگی شرکت کداک
دلایل ورشگستگی کداک
اولویت های مشتریان تغییر کرده است
تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی مطالعه موردی کداک
شرکت کداک، نمونه‌ای از این اتفاق
پی بردن به اشتباهات
نزدیک بینی بازاریابی!
ماتریس آنسوف درشرکت کداک
شرکت Eastman Kodak از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
ماتریس SWOT شرکت Eastman Kodak
آمیخته بازاریابی درشرکت کداک/Marketing Mix Eastman Kodak Company
تحلیل PESTEL شرکت Eastman Kodak
BCG Matrix و VRIO Framework برای شرکت Eastman Kodak
مدل 7اس مکنزی
تحلیل بازاریابی شرکت Eastman Kodak 5C
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3949 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 230

حجم فایل:6,413 کیلوبایت

 قیمت: 330,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    230اسلاید تخصصی قابل ویرایش