پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب وکار شرکت کنتاکی با رویکرد تمایز در بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب وکار شرکت کنتاکی با رویکرد تمایز در بازاریابی، در 120 اسلاید.

تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار KFC
کی‌اف‌سی دارای بیش از ۱۸۰۰۰ رستوران است که غذاهای با کیفیت را در سراسر جهان ارائه می‌دهند. آن‌ها برای تأمین رضایت مشتری، خدمات توزیع را برای اطمینان از در دسترس بودن محصولات غذایی مطابق با تقاضا ارائه می‌دهند ....

برای اکثر مردم دشوار است باور کنند که در ۶۵ سالگی و بدون هیچ پولی، هنوز می‌توانند در زندگی موفق شوند. آن‌ها احتمالا خود را به دست سرنوشت می‌سپارند و امیدوارند که دولت، خانواده یا دوستان به آن‌ها در ادامه زندگی کمک کنند.
اما این در مورد سرهنگ هارلند سندرز صدق نمی‌کرد؛ کسی که در شصت و پنج سالگی بدون کار و منبع درآمد، کسب و کار فست فود مرغ کنتاکی را ایجاد کرد که امروزه با نام شرکت KFC شناخته می‌شود. KFC بزرگ‌ترین رستوران مرغ زنجیره‌ای است که در ۱۰۹ کشور جهان فعالیت می‌کند.

تاریخچه شرکت KFC
سندرز کاملاً خود را وقف کسب و کارش کرد و موفق شد در طی ده سال بیش از ۶۰۰ حق امتیاز رستوران در ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی کند.
در سال ۱۹۶۴، KFC (که در آن زمان Kentucky Fried Chicken نام داشت) خیلی بزرگ‌تر از حد توان سندرز بود. سندرز پس از توافق با تیمی از سرمایه‌گذاران به سرپرستی جان یون براون، جونیور و جان (جک) مسی، Kentucky Fried Chicken را به قیمت ۲ میلیون دلار فروخت. در نهایت او قرار بود برای شرکت در مراسم‌های عمومی سالانه ۴۰ هزار دلار حقوق دریافت کند که بعداً به ۲۰۰ هزار دلار افزایش یافت.
طی سه سال، Kentucky Fried Chicken از کسب و کاری یک نفره به یک شرکت بالغ و با مدیریت مدرن تبدیل شده بود. این شرکت علاوه بر گسترش به پورتوریکو، مکزیک، ژاپن، جامائیکا و باهاما، فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را به تمام ۵۰ ایالت گسترش داده بود.
مسی و براون مفهوم شام مرغ سوخاری کنتاکی سندرز را به یک فروشگاه بیرون‌بر با تمرکز بر ارائه خدمات سریع با هزینه‌های کم تغییر دادند. این کار باعث موفقیت بیشتر Kentucky Fried Chicken شد، به طوری که ۱۳۰ مورد از شعبه‌های آن صرفاً از طریق فروش مرغ‌های معروف سندرز میلیونر شدند.
در پاسخ به نگرانی‌های روزافزون مصرف‌کنندگان در مورد به خطر افتادن سلامتی در اثر خوردن غذاهای سرخ شده در اوایل دهه ۱۹۹۰، Kentucky Fried Chicken نام خود را به KFC تغییر داد. این شرکت با هدف تنظیم دقیق عملیات فروشگاه‌ها و نوسازی، عرضه محصولات جدید را به حالت تعلیق درآورد. یک سیستم رایانه‌ای ۲۰ میلیون دلاری برای کنترل زمان سرخ‌کن نصب شده بود و همچنین پیشخوان‌های جلو را به آشپزخانه، پنجره بیرون‌بر، دفتر مدیر و دفتر مرکزی شرکت متصل می‌کرد.
کسب و کار بین‌المللی KFC حتی بیش از آنکه در ایالات‌متحده رشد کند رونق گرفت. سود پیش از مالیات شرکت در سال ۱۹۹۲ از فعالیت‌های بین‌المللی خود ۹۲ میلیون دلار بود، در حالی که ۸۶ میلیون دلار توسط واحدهای ایالات متحده ثبت شده بود. برای استفاده بهتر از فرصت‌های موجود در بازار خارجی، KFC دست به اقدامی تهاجمی برای افزایش واحدهای بین‌المللی خود زد.
تا سال ۲۰۰۶، کی‌اف‌سی سالانه در بیش از ۸۰ کشور و سرتاسر کره خاکی بیش از یک میلیارد مرغ سرو می‌کرد. در سال ۲۰۰۹، KFC مرغ کبابی کنتاکی را معرفی کرد، که گزینه‌ای بهتر برای مصرف‌کنندگان نگران درباره سلامتی است که عاشق طعم KFC نیز هستند. دستورالعمل اصلی KFC، کالای جدید با کالری، چربی و سدیم کمتر بدون از بین بردن طعم عالی آن بود.

فهرست مطالب:
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی KFC
تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار KFC
تاریخچه شرکت KFC
رونق کسب و کار بین‌المللی KFC
استراتژی بازاریابی شرکت KFC
تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری و موقعیت
شرکت KFC فرصتی عالی برای امتحان طیف وسیعی از غذاهای بر پایه مرغ
مزایای رقابتی استراتژی بازاریابی KFC
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی KFC
ارزش ویژه برند استراتژی بازاریابی KFC
تحلیل رقابتی استراتژی بازاریابی KFC
تحلیل مشتری از استراتژی بازاریابی KFC
سیاست گذاری کی اف سی درایجاد محل فروش
کی اف سی مکان مقرون به صرفه برای همه گروه های سنی
برندینگ رستوران های KFC &McDonalds
برندینگ رستوران ها
بررسی برند کی اف سی
عوامل مؤثر در برندینگ کی اف سی
یکپارچه‌سازی شعبه‌های KFC
تغییرسبک و منو طبق نیاز روز
لوگوی کی اف سی
شعارتبلیغاتی
بسته‌بندی رستوران KFC
آشنایی با بازارهای فعلی و سابق کمپانی KFC
بازارهای اصلی کی اف سی
تعریف استراتژی تمایز چیست؟
اهمیت استراتژی تمایز
چند مثال از تمایز در بازاریابی
استراتژی تمایز: رویکردی برای افزایش مزیت رقابتی
مزایای استراتژی تمایز
چگونه استراتژی تمایز را در کسب‌و‌کارمان راه‌اندازی کنیم؟
مراحل ایجاد استراتژی تمایز
هدف استراتژی تمایز
معایب استراتژی تمایز
خطرات استراتژی تمایز
بوم مدل کسب و کار رستورانهای KFC | شیوه درآمدی رستورانهای زنجیره ای کی اف سی KFC | بوم درآمدی رستورانهای زنجیره ای کی اف سی KFC
مدل کسب وکار کی اف سی
اهمیت داشتن مدل کسب وکار
استراتژی CRM فست فود کی اف سی
کلوب کلنل KFC:
تاثیر رنگ در بازاریابی و تبلیغات کی اف سی
شبکه گسترده جهانی کی اف سی
مدل کسب و کار KFC – ارزش پیشنهادی
مدل کسب و کار KFC - شرکای کلیدی
مدل کسب و کار KFC – مدل درآمد
مدل کسب و کار KFC – ساختار هزینه
مدل کسب و کار KFC - بخش های مشتری و استراتژی بازاریابی
مدل کسب و کار KFC-ChannelsKFC
تحلیل رقیب KFC
ماتریس آنسوف در شرکت کی اف سی
تجزیه و تحلیل PESTEL KFCKFC،
تجزیه و تحلیل SWOT KFC
تحلیل بازاریابی KFC 5C
میکس بازاریابی KFC
آمیخته بازاریابی تولید – محصول
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3170 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 120

حجم فایل:7,616 کیلوبایت

 قیمت: 190,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    120اسلاید قابل ویرایش